Move

2013-02-17 | 12:31:32
 
Hej, idag har det varit fullfart hela morgonen. Har städat, börjat flyttpacka och haft en här tjej som tittat på lägenheten och verkar jätteintresserad. Yup, jag ska flytta - flytta hem igen. Jag har inte varit säker på om jag hittat rätt och min motivation till skolan har varit kass. Så nu har jag bestämt mig för att göra det jag skulle gjort förra året. Jobba, resa och skaffa erfarenhet. Jag skulle inte hoppat på utbildningen, men det är lätt att vara efterklok. Dock säger jag inte att jag ångrar mig, snarare tvärt om. Jag älskar allt som tiden här har gett mig och även om jag fortfarande inte vet vad jag vill, så tror jag att jag i alla fall vet vad jag inte vill. Så i slutet av mars flyttar jag tillbaka till ön för att (förhoppningsvis) hoppa på ett jobb som verkar jätteroligt. Vad det blir avslöjar jag inte än då det inte är säkert. Från och med nu ska jag tänka till både två och tre gånger innan jag hoppar på en utbildning igen x

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0