Favoriter: Elie Saab och Mac

2013-03-18 | 15:15:00
 
Två favoriter som jag har i min skönhetsbox just nu är MAC russian red och ELIE SAAB Le Parfum. Läppstiftet köpte jag för ett bra tag sedan på någon flygplats och parfymen är en present från mina päron. 
 
MAC russian red använder jag påtok för lite, men älskar färgen! Den är varken för mörk eller för ljus och så är den matt vilket gör att man kan ha den under dagen som den är och på kvällen kan man dra på ett gloss ovanpå. Sedan är man redo för några drinkar. Perfekt helt enkelt. Finns för 200 kr här!
 
ELIE SAAB Le Parfum använder jag dagligen. Helt underbar med sin doft som påminner om blommor blandat med trä. Sitter hela dagen och ja, doften är grym och precis lagom. Toppnot: apelsinblomma. Hjärtnot: jasmin. Basnot: cederträ och rosenhonung. Finns för 455 kr (30ml) här!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0