Stress

2013-03-18 | 14:06:38
Jag vill befinna mig i luften och vara påväg till det stora äpplet (som förövrigt ska ligga där någonstans).
 
Hejsan! Nu var det ett bra tag sedan vi sågs och det har att göra med den stress som befinner sig i mig just nu. På en och en halv vecka så kommer jag ha en stor presentation och två tentor. I fredags var det inlämning av en rapport också. Jag säger bara blää! Det är sjukt mycket att göra och jag hoppas att kan uppdatera lite, men om ni undrar varför det är lite tomt här just nu så är det därför. Ville mest säga det och hoppas att ni har det bra! ♥
 
P.S. Det kommer upp ett inlägg om två favoriter ur min skönhetslåda om någon timme. Så titta in då igen!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0