Bästkusten

2013-02-22 | 19:08:42
Den bästa känslan infinner sig när man är hemkommen och bara kan slapna av. Denna helgen har jag bestämt mig för att skippa allt vad plugg heter och sedan kör vi full fart hela vägen till påsk (med en paus helgen den 9:de då Stiftelsen spelar på Metropol i Hultan). Förresten, jag har bilder på både Lilla sällskapet och Alina Devecerski, är det något som är intressant? Klart det är! Ska försöka fixa det i helgen.
 
Annars då? Känner att tentan idag gick skit. Jag blandade ihop saker och glömde något annat. Fick hjärnsläpp, vilket typ aldrig händer. Satt där och bara var tom i hela skallen. Så just nu hoppas jag på det bästa, men förväntar mig det värsta. Jag är dock lika glad ändå, för imorgon är det festligheter för min fina vän Annika som fyller 21 år idag - GRATTIS DARLING! Vi blir ett härligt gäng som ska käka på restaurang och efter det blir det dans dans dans
 
Världens bästa Annika och jag innan en utgång för några veckor sedan!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0